טונות ציוד ומזון יוטסו למחנה הנופש הבריאותי של 'חיים לילד' בשוויץ

    אתר קול חי No Comments on טונות ציוד ומזון יוטסו למחנה הנופש הבריאותי של 'חיים לילד' בשוויץ
    12:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההכנות לקראת יציאת מחנה הנופש הבריאותי בשוויץ אותו מארגן ארגון 'חיים לילד' – בעיצומן. בימים אלו עוד ועוד משפחות חולים מבקשות לאפשר לחולים מבני משפחתם להשתתף במחנה הנופש הבריאותי ששמעו יצא למרחוק הודות לטיפול המסור אותו מעניק הארגון במסגרת המחנה המשלב בריאות ומנוחה.

    גם בקיץ הקרוב, כמו בעשור האחרון, יטוסו עשרות חולי cf למחנה הקיץ הרפואי בשוויץ בחסות 'חיים לילד'. אל החולים יצטרפו אנשי צוות רפואי כמו גם מדריכים מטעם הארגון שיוצמדו לחולים על מנת לסעוד אותם ולהעניק להם רגעים של אושר.

    בימים אלו נשלמות ההכנות לקראת הטסת טונות ציוד ומזון לעיירה פרפן בשוויץ, בה יתקיים המחנה.

    כל מערך הטיפול והשינוע מישראל לשוויץ נעשה במקצועיות רבה ע"י ר' יוסי לנדאו מבעלי חברת השילוח הוותיקה והמוכרת ב.ס.ד. לנדאוס אקספרס.

    בישראל חיים מאות חולים במחלת סיסטיק פיברוזיס שהינה מחלה ריאתית קשה. מה שמובן מאליו לכל אדם מן השורה, הנשימה, אינה משימה פשוטה עבור חולי CF שנלחמים על כל נשימה ונשימה. הטיפולים אותם עוברים החולים, קשים ומפרכים.

    עמותת 'חיים לילד' מלווה לאורך השנה כולה את החולים ובני משפחותיהם במגוון פעילויות ומסגרות תמיכה. אולם פסגת הפעילות היא הפעלת מחנה הנופש הבריאותי בשוויץ, שהינה מלאכה מורכבת מבחינה לוגיסטית כמו גם מבחינה כלכלית.

    ישנם חולים שהמחנה הוא קרן האור באפילה, והם ממתינים לו בקוצר רוח. אויר הפסגות שבהרים בשוויץ ידוע בעולם כולו כמיטיב עד מאד עם החולים ומקל עליהם את הנשימה. המצרך החיוני כל כך לכל אדם ואדם, מושג בשוויץ לחולי CF ביתר קלות מאשר בכל מקום אחר בארץ.

    במחנה הקיץ הרפואי מטופלים החולים תוך הקפדה מלאה על הוראות הצוות הרפואי, ובמקביל נהנים מתוכניות עשירות ומגוונות. החולים יוצאים מידי יום להליכה רגלית מרובה והיא משמשת להם כפיזיותרפיה נשימתית.

    ארגון 'חיים לילד' דואג לרווחתם של חולי CF, (סיסטיק פיברוזיס ) שהינה מחלה ריאתית המקשה על הנשימה. בארגון מעניקים סעד כלכלי ברכישת ציוד רפואי וטיפולים רפואיים המוגדרים מצילי חיים. כן מפעיל הארגון מעון נופש יוקרתי בים המלח המיועד לחולים CF ופסוריאזיס ובני משפחותיהם.

    הארגון מוכר ע"י רופאי סיסטיק פיברוזיס בישראל ובידו הסכמות של כל הרבנים בישראל והוא אינו מתוקצב כלל וכלל מכספי משרדים ממשלתיים.

    פעולותיו מוגדרים כמצילי חיים ובין היתר הוא הארגון היחידי בישראל המממן מכשירי אינלהציה ייחודיים לחולי ריאה כרוניים, המקלים משמעותית את נשימתם ומעלים את תפקודי הריאות של החולים.

    במסגרת שיתוף הפעולה עם מועדון הנוסע המתמיד של אל על ניתנת האפשרות לכל חבר "מועדון הנוסע המתמיד" לתרום נקודות לטובת ארגון 'חיים לילד', כאשר גם כאשר נקודות עומדות לפוג מתוקפן ניתן עדיין לממש אותם לטובת פעילות הארגון.



    0 תגובות